Uwaga! Hosting Webplus konczy dzialalnosc z dniem 31.07.2019r. Wiecej informacji tutaj.

FORUM MŁODEGO OLSZTYNKA Strona Główna FORUM MŁODEGO OLSZTYNKA
Forum dla mieszkańców młodych duchem i ciałem z Olsztynka i Gminy

FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy  StatystykiStatystyki
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum  Chat

Poprzedni temat «» Następny temat
Przesunięty przez: Kaminiak
2006-07-04, 15:48
Wybory
Autor Wiadomość
element_duszy 
Adept Forum


Wiek: 36
Dołączył: 02 Maj 2006
Posty: 43
Skąd: wędruję
Wysłany: 2006-06-08, 11:26   Wybory

we wrzesniu wybory nowego burmistrza!
mam nadzieje ze trafi się jakis porzadny kandydat ktory z kulura i sztuka bedzie za pan brat i moze w koncu pod tym aspektem olsztynek dostanie skrzydel... jak juz beda jacys kandydaci, prosze o wrzucenie jakiegos info na forum... nie mam mozliwosci sledzenia wszystkiego na bierzaco, a jesli trafi sie jakis porzadny kandydat z glowa na karku to przyjade i zaglosuje nawet ;-)
_________________
Element_duszy
 
     
Misiek / Fc. Ol 
Destruktor Forum



Zaproszone osoby: 4
Dołączył: 21 Mar 2006
Posty: 328
Skąd: Fc. Olsztynek
Wysłany: 2006-06-08, 14:37   Re: Wybory

element_duszy napisał/a:
we wrzesniu wybory nowego burmistrza!
mam nadzieje ze trafi się jakis porzadny kandydat ktory z kulura i sztuka bedzie za pan brat i moze w koncu pod tym aspektem olsztynek dostanie skrzydel... jak juz beda jacys kandydaci, prosze o wrzucenie jakiegos info na forum... nie mam mozliwosci sledzenia wszystkiego na bierzaco, a jesli trafi sie jakis porzadny kandydat z glowa na karku to przyjade i zaglosuje nawet ;-)

Dołanczam się do prośby o info , Kaminiak chyba jest albo napewno będzie dużo na ten temat wiedział to może nas poinformuje ;)
_________________
Na Trzech Króli

Zapiszmy na drzwiach

naszej wiary wyznanie

dym kadzidła zasnuł mieszkanie

Trzech Króli było i ja także chylę głowę przed
Tobą Panie


nie umieRAJ duchowo ! :)
 
     
A.N.T. 
Czytacz Zaprzysiężony



Wiek: 35
Dołączyła: 20 Mar 2006
Posty: 217
Skąd: Olsztynek/ Wawa
Wysłany: 2006-06-08, 15:05   

cos mozna pomysleć ;)
_________________
...Bo dopóki pytasz - nie błądzisz, Dopóki myślisz - nie dasz się manipulować...

 
 
     
Płacz 
Destruktor Forum



Wiek: 31
Dołączył: 04 Maj 2006
Posty: 259
Skąd: Z wewnątrz
Ostrzeżeń:
 2/5/6
Wysłany: 2006-06-08, 15:28   

Kurde ja bym wybrał Cygana
Hasło wyborcze (I tak powiem że połowe Policji i Straży miejskiej bym wy***** w P*****t) :D:D:P W Olsztynku by wygrał :D
_________________

Podnieście mnie, zbyt długo krwawiłem...
 
     
Kaminiak 
Prezes Spółdzielni


Wiek: 32
Dołączył: 28 Lut 2006
Posty: 937
Skąd: Kwatera Główna
Wysłany: 2006-06-08, 19:57   

o dziwo wam powiem że wybory blisko, a kandydaci jak w młynku się wymieniają :D Jedni chcą inni niechcą, na anstpny tydzien zmiana, takze własciwie nic pewnego .... jak bede miał pewne kandydatury to coś Wam skrobnę...

Tak sobie przemyslałem ze narazie jeszce za wczesnie, ale pomysłaem tez, że jakby tak blizej wrzesnia to można by na czacie rozmowy z kandydatami nawet zorbić, nic w tym nie stoi na przeszkodzie.... oczywiscie Wy musielibyście zadeklarowac się że bedziecie chieli pytać, bo jak nikt nie ebdzie pytał to po co takie spotkanie robic..... co wy na to ?
_________________

----------------------------------------
 
 
     
Magda 
...::: MaSz :::...

Zaproszone osoby: 6
Wiek: 31
Dołączyła: 19 Mar 2006
Posty: 257
Skąd: Stamtąd
Wysłany: 2006-06-08, 23:37   

:idea: Ja się na to pisze, ale jestem ciekawa jak na taki pomysł zareagują ci, których nazwisk jeszcze nie znamy. Czy będą chcieli :D:D
 
     
element_duszy 
Adept Forum


Wiek: 36
Dołączył: 02 Maj 2006
Posty: 43
Skąd: wędruję
Wysłany: 2006-06-09, 11:15   

Madziu, głównie chodzi mi tylko o jakieś ogólne informacje, nie wierzę żeby ktoś nowy próbował się dostać na stołek, raczej czuję, że w bitwie wezmą udział starzy "wyjadacze"... ciekaw jestem jakich argumentów użyją, żeby przekonać do siebie społeczenstwo... ;-)

[ Dodano: 2006-06-09, 11:17 ]
Kaminiak napisał/a:


Tak sobie przemyslałem ze narazie jeszce za wczesnie, ale pomysłaem tez, że jakby tak blizej wrzesnia to można by na czacie rozmowy z kandydatami nawet zorbić, nic w tym nie stoi na przeszkodzie.... oczywiscie Wy musielibyście zadeklarowac się że bedziecie chieli pytać, bo jak nikt nie ebdzie pytał to po co takie spotkanie robic..... co wy na to ?


ja będę pytał... bo mam dużo pytań.... :-) myślę,że inni takze
_________________
Element_duszy
 
     
Kaminiak 
Prezes Spółdzielni


Wiek: 32
Dołączył: 28 Lut 2006
Posty: 937
Skąd: Kwatera Główna
Wysłany: 2006-06-09, 17:09   

to naarzie niech sie wszyscy namysla, a tak pod koneic wakacji mysle ze nie bedzie problemu cos takiego zorganizować ...

pozatym mysle ze to dla nich reklama, wiec powinni sie zgodzić ....

"Internauci i uzytkownicy FMO chieliby wiedzieć, co moze zaoferowac naszej miejscowości .... itp" ;) powinno pujść ...
_________________

----------------------------------------
 
 
     
A.N.T. 
Czytacz Zaprzysiężony



Wiek: 35
Dołączyła: 20 Mar 2006
Posty: 217
Skąd: Olsztynek/ Wawa
Wysłany: 2006-09-24, 05:52   

słuchajcie jest pomysł by zrobić taką dyskusje miedzy młodzieżą a kandydatami na burmistrzy w Olsztynku.

Warto przemyslec ten temat bo moze byc nawet ciekawy. Byłam w Szwecji na takiej dyskusji i dowiedziałam sie bardzo wielu ciekawych rzeczy- tam mlodziez zadawała pytania, wysuwała postulaty, dawała propozycje a politycy (z róznych ugrupowań) starali sie - bez owijania w bawełnę- odpowiedzieć na te pytania i zaradzic problemom tamtejszej młodzieży. Tam tez jest akurat okres przedwyborczy.

Jesli ktos jest zainteresowany, to pod tym linkiem jest moje sprawozdanie
(uwaga! trzymacie sie mocno krzeseł! :mrgreen: )
http://www.truthandconseq...almstad0906.doc
_________________
...Bo dopóki pytasz - nie błądzisz, Dopóki myślisz - nie dasz się manipulować...

 
 
     
Kubuś 
Zaawansowany Wierny



Dołączył: 19 Mar 2006
Posty: 128
Skąd: Olsztyn/Olsztynek
Wysłany: 2006-10-29, 20:32   

No i już wiadomo, że mamy 3 kandydatów na burmistrza. Nie wiem tylko czy coś wyjdzie z planów dyskusji młodzieży z kandydatami. Ja bym się pisał na coś takiego - lepiej posłuchać ich planów a po wyborze jednego z nich rozliczać z danych obietnic. Chociaż znając polską rzeczywistość to do urn pójdzie 30% a pozostałe 70% przez następne 4 lata będzie najgłośniej wrzeszczeć, że jest beznadziejnie. W każdym razie, biorąc pod uwagę niską frekwencję w każdych wyborach samorządowych, mobilizacja młodzieży mogłaby wiele zmienić. Całkiem sporo z nas ma już prawo do głosowania, a niektórzy to nawet będą te głosy liczyć ]:->
 
 
     
A.N.T. 
Czytacz Zaprzysiężony



Wiek: 35
Dołączyła: 20 Mar 2006
Posty: 217
Skąd: Olsztynek/ Wawa
Wysłany: 2006-10-30, 16:50   

hmmm nawet jak nie bedzie "czystej" dyskusji miedzy młodzieża a kandydatami tylko taka ogólna to zawsze warto przyjść posłuchać a nawet zadać pytanie .

Dlatego jeszcze nie wiem dokładnie kiedy, ale teraz na dniach własnie cos takiego sie odbedzie i bardzo gorąco bym Was wszystkich prosiła o przyjście i udział w tej dyskusji, o to abyście zadawali pytania jesli coś jest dla Was niejasne.

Pokażcie że jako młodzież interesuje sie tym co dzieje sie w Waszym mieście i patrzycie politykom na rece - niech odczują jakiś respekt przed nami.

Napisze jak sie dowiem o terminie tej dyskusji.
_________________
...Bo dopóki pytasz - nie błądzisz, Dopóki myślisz - nie dasz się manipulować...

 
 
     
Misiek / Fc. Ol 
Destruktor Forum



Zaproszone osoby: 4
Dołączył: 21 Mar 2006
Posty: 328
Skąd: Fc. Olsztynek
Wysłany: 2006-11-03, 13:34   

Niektórzy będę głosowali w tych wyborach na lewice oczywiście "szanujemy" ich... :lol:
_________________
Na Trzech Króli

Zapiszmy na drzwiach

naszej wiary wyznanie

dym kadzidła zasnuł mieszkanie

Trzech Króli było i ja także chylę głowę przed
Tobą Panie


nie umieRAJ duchowo ! :)
 
     
Kaminiak 
Prezes Spółdzielni


Wiek: 32
Dołączył: 28 Lut 2006
Posty: 937
Skąd: Kwatera Główna
Wysłany: 2006-11-10, 10:04   

nie smiej się, mój kumpel z uczelni startuje na radnego ostródy z listy SLD+UP+SLDP itp.

co gorsza powiedział ze sympatyzuje z nimi :|

ale tak obiektywnie patrząc to czy dzisiejsze partie maja cos oryginalnego? Czy prawica czy lewica wszedzie podobne programy, wszedzie podobne złodziejstwo, wiec czy to coś znaczy czy startuje sie z tej czy tamtej strony ?
_________________

----------------------------------------
 
 
     
A.N.T. 
Czytacz Zaprzysiężony



Wiek: 35
Dołączyła: 20 Mar 2006
Posty: 217
Skąd: Olsztynek/ Wawa
Wysłany: 2006-11-13, 14:30   

wiec najlepiej jest być bezstronniczym i nie należeć do żadnej z partii czy ugrupowania lub stowarzyszenia :)
_________________
...Bo dopóki pytasz - nie błądzisz, Dopóki myślisz - nie dasz się manipulować...

 
 
     
fibi80 
Świeżynka Malinka


Dołączyła: 23 Lis 2015
Posty: 3
Skąd: Bielsko-Biała
Wysłany: 2015-11-26, 10:51   

No trzeba być pbywatelem.
_________________
www.estina.pl/zabiegi/mezoterapia-iglowa
 
     
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Strona wygenerowana w 0,12 sekundy. Zapytań do SQL: 12